ההבדל בין הלוואות חוץ בנקאיות להלוואות בנקאיות?

depositphotos

עובדים קשה ומתקשים לסיים את החודש? מנסים לצמצם בהוצאות ועדיין לא מצליחים? אחת הדרכים שעומדת בפניכם היא לקיחת הלוואה. אך בטרם לקיחת ההלוואה עומדות בפניכם שתי סוגי הלוואות: הלוואה בנקאית והלוואה חוץ בנקאית. מה ההבדל בין השניים? התשובה במהלך המאמר.

מהי הלוואה בנקאית?

הלוואה בנקאית היא הלוואה אשר ניתנת דרך הבנק. לרוב היא מחייבת הצגת חסכונות ופיקדונות וכן ערבים במצב בו לא תוכלו להחזיר את ההלוואה. את ההלוואה ניתן לקחת ישירות מהבנק שלכם או מבנקים אחרים. על מנת לקחת הלוואה זאת יש להגיע לבנק ולמלא טופס ורק לאחר אישור הבנק תינתן ההלוואה.

מהי הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה שניתנת דרך חברות חוץ בנקאיות כגון: חברות האשראי, חברות פיננסיות, חברות ביטוח ועוד. ההלוואות ניתנות ללא קשר לבנק ואינן תופסת ממסגרת האשראי. ניתן להגיש בקשה להלוואות אלה דרך אתר האינטרנט או להתקשר. בהלוואות אלה אין צורך להגיע כמו בבנק ישירות למקום, הכל מתנהל דרך שיחת טלפון.

מה ההבדל בין הלוואות חוץ בנקאיות ובין הלוואות בנקאיות?

קיימים הבדלים שונים בין הלוואות חוץ בנקאיות לבין הלוואות בנקאיות. הבדלים בין הלוואות אלה כוללים את הדברים הבאים:

אישור ההלוואה- בהלוואה חוץ בנקאית אין צורך באישור נציג הבנק, מסגרת החשבון שלכם והיסטוריית האשראי שלכם, אין צורך להוכיח שיש לכם פיקדונות וחסכונות על מנת לקבל את ההלוואה או להציג ערבים. כל מי שמעוניין בהלוואה יכול להגיש בקשה. לעומת זאת בהלוואה בנקאית יש צורך במסגרת החשבון, היסטוריית החשבון, פיקדונות וחסכונות שיש להציג ואף ערבים וזאת על מנת לקבל אישור.

גובה סכום ההלוואה- בהלוואות חוץ בנקאיות גובה סכום ההלוואה שונה מאשר בהלוואות בנקאיות והוא גבוהה יותר במעט הודות לריבית שיש על החזרי תשלום הלוואה.

גובה הריבית- גובה הריבית בהלוואות חוץ בנקאיות הוא גבוהה יותר מאשר בהלוואות בנקאיות, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון בעת בקשת הלוואה. ואם מדובר על הלוואה בסכום גבוהה מאוד עדיף לכם לקחת הלוואה בנקאית שהחזרי ההלוואה יהיה נמוכים יותר מאשר הלוואה חוץ בנקאית.

החזר ההלוואה- החזר ההלוואה חוץ בנקאית היא לסכומים נמוכים יותר ולתקופת זמן קצרה או בינונית. לעומת זאת בהלוואה בנקאית, ההלוואה היא בסכומים גבוהים יותר כמו למשל משכנתא והיא נפרסת לשנים רבות.


איזה הלוואה כדאית יותר חוץ בנקאית או בנקאית?

סוג ההלוואה תלוי בצרכים האישיים שלכם. אם מדובר על הלוואה בסכומים נמוכים יותר ולתקופה קצרה עד בינונית או סירוב שקיבלתם מהבנק, הלוואה חוץ בנקאית תתאים לכם. אך אם מדובר על סכומים גדולים יותר כמו הלוואה למשכנתא שמצריכה פריסת תשלומים לשנים רבות כדאי לכם לקחת הלוואה מהבנק. גם לריבית יש תפקיד חשוב אם אתם רוצים לשלם ריבית נמוכה עדיף לכם לקחת הלוואה מהבנק, מאחר שההלוואות החוץ בנקאיות כוללות ריבית גבוהה יותר שמשפיעים על גובה החזר התשלומים.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

סוגי הלוואות לעסק שאתם צריכים להכיר

בעולם העסקים הדינמי, גישה לכלים הפיננסיים הנכונים יכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחה וצמיחה. הלוואות לעסקים, המותאמות לצרכים תפעוליים ספציפיים, יכולות לספק את ההון הדרוש לניהול תזרים מזומנים, לניהול מלאי, או אפילו להרחיב את היכולת התפעולית.

זריקות אוזמפיק לירידה במשקל: גישה חדשנית למאבק במשקל עודף

במרדף הבלתי פוסק אחר אסטרטגיות יעילות לירידה במשקל, זריקות אוזמפיק הופיעו כאופציה מבטיחה עבור אנשים המתמודדים עם משקל עודף. לפני תחילת השימוש בתרופה זו, חשוב לקבל את כל המידע המקיף, להבין מדוע אנשים פונים לטיפול זה, את היתרונות הקשורים לזריקות אלו, שיטות חלופיות לטיפול במשקל עודף, והסכנות הנשקפות מע

מדריך מושלם: בחירת ציוד הכרחי להכנת נרות איכותיים

פתיחת אמנות יצירת הנרות דומה לאימוץ מלאכה נצחית, מגדלור של מסורת וחדשנות שהאיר את ההיסטוריה האנושית. יציאה לעולם ייצור הנרות דורשת לא רק קורטוב של יצירתיות, אלא ארסנל מאובזר היטב המותאם ליצירת הלהבה המושלמת. דמיינו שאתם בוחשים בים מותך של שעווה, מחדירים בו תמציות המזכירות את שדות הגליל הריחניים, וצופים ביצירה שלכם מטילה זוהר חם בין כותלי בית ירושלמי נעים. זו לא רק פעילות; זהו ריקוד עדין של דיוק, סבלנות ונגיעה של הרוח הייחודית שלך.