הנס של המאה: שירותי מחשוב ענן לארגונים

קרדיט תמונה: freepik

ארגונים בכל הגדלים, נעזרים היום עם שירותי מחשוב ענן לארגונים, כדי לחולל מהפכת אבטחה בפעילות שלהם. היכולת לאחסן ולגשת לנתונים ויישומים מרחוק, יחד עם המהירות שמציעות פלטפורמות ענן, שינו את הדרך שבה ארגונים פועלים.

במאמר זה נבחן מיהם הארגונים שיכולים להפיק תועלת מצריכת שירותי מחשוב ענן לארגונים, וכיצד הם יכולים לסייע בתרחישי התאוששות מאסון, וחזרה לשגרה העסקית.

 

מיהם הארגונים שזקוקים לשירותי מחשוב ענן?

ישנם מגוון ארגונים שיכולים להיעזר בשירותי מחשוב ענן:

  1. ארגונים קטנים ובינוניים: שירותי מחשוב ענן לארגונים מציעים פתרונות חסכוניים, עבור עסקים קטנים ובינוניים. זאת על ידי ביטול הצורך בהשקעות יקרות, בחומרה ובתחזוקה. מה שמאפשר להם להתמקד בעסק הליבה שלהם, תוך תועלת מתשתית ושירותים ברמת הארגון.
  2. סטארט- אפים: מחשוב ענן, מספק לסטארט-אפים משאבים גמישים, הניתנים להרחבה ללא עלויות מראש. מה שמאפשר להם להרחיב במהירות היקף פעילות, למנף טכנולוגיות מודרניות, ולהתחרות עם שחקנים מבוססים יותר בשוק.
  3. ארגונים גדולים: שירותי מחשוב ענן לארגונים מאפשרים לארגונים גדולים, לייעל את תשתיות ה-IT שלהם, להפחית עלויות תפעול, ולשפר את הפרקטיקה. זה מאפשר להם, לנהל ולהרחיב את המשאבים שלהם ביעילות, כדי לעמוד בדרישות דינמיות. זאת, תוך זמינות גבוהה ונגישות גלובלית, גם לעובדים בחו"ל או בחופשה.
  4. ארגונים ללא מטרות רווח: ארגונים ללא מטרות רווח, חברות לתועלת הציבור ועמותות, מקבלים את היכולת, למנף פעילות ללא השקעה משמעותית מראש. זה מאפשר להם לאחסן מידע, ולגשת אליו בצורה מאובטחת. ליצור שיתופי פעולה מרחוק ולייעל את הפעולות שלהם, ובסופו של דבר למקסם את השפעתם.

למשל, קבלת תרומות בצורה מאובטחת, אחסון דאטה בייס של מטופלים ומקבלי עזרה, וניהול נתונים של מתנדבים ותורמים.

 

ניהול אסונות והתאוששות מהירה

במקרה מצער של אסון טבע, אירוע סייבר או גניבה, שפוגעים במחשבים שבארגון, שירותי ענן ממלאים תפקיד מכריע, בהתאוששות מהאסון:

  1. יישום תכנית התאוששות מאסון: לארגונים המשתמשים בשירותי ענן, יש תוכנית התאוששות מאסון, מוגדרת היטב. היא כוללת כמובן שימוש בשירותי מחשוב ענן. גיבוי קבוע של נתונים ויישומים קריטיים לענן, מבטיחים שהם יהיו מאובטחים ונגישים, גם במקרה של אסון פיזי או גניבה.
  2. השתמשו בפתרונות גיבוי ושחזור מבוססי ענן: שירותי מחשוב ענן, מציעים פתרונות גיבוי ושחזור. הם מסייעים לארגונים, לשחזר את הנתונים והיישומים שלהם במהירות, לאחר אירועים כאלו. אחסון נתונים, במרכזי נתונים מבוזרים גיאוגרפית, מפחית את הסיכון לאובדן נתונים, באופן משמעותי. כך ניתן למשוך מהם את המידע בחזרה, בכל עת.
  3. תרגול אסטרטגיות התאוששות מאסון: חיוני לארגונים לבדוק ולתרגל באופן קבוע, את אסטרטגיות ההתאוששות שלהם מאסון, כדי להבטיח את יעילותן. הדמיית תרחישי אסונות שונים, וביצוע תרגילי התאוששות, יכולים לסייע בזיהוי כל חולשה, ולאפשר התאמות נדרשות.

 

יזמקו PRO – איתכם גם ברגעים הקשים

יזמקו מציעה לכם שירותי ענן מתקדמים, הכוללים אבטחת מידע מתקדמת, כך שתוכלו להיות רגועים ובטוחים, שהדאטה בייס שלכם מוגן במקסימום. ואם חלילה בכל זאת קרה משהו?

יש לנו תוכניות לשעת חירום, וכלים להחזרת השגרה כמו תמיכה טכנית מרחוק, וכלים טכנולוגיים נוספים, לשמירה על מינימום פגיעה לעבודה השוטפת.

צרו איתנו קשר ותוכלו להיות רגועים.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

סוגי הלוואות לעסק שאתם צריכים להכיר

בעולם העסקים הדינמי, גישה לכלים הפיננסיים הנכונים יכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחה וצמיחה. הלוואות לעסקים, המותאמות לצרכים תפעוליים ספציפיים, יכולות לספק את ההון הדרוש לניהול תזרים מזומנים, לניהול מלאי, או אפילו להרחיב את היכולת התפעולית.

זריקות אוזמפיק לירידה במשקל: גישה חדשנית למאבק במשקל עודף

במרדף הבלתי פוסק אחר אסטרטגיות יעילות לירידה במשקל, זריקות אוזמפיק הופיעו כאופציה מבטיחה עבור אנשים המתמודדים עם משקל עודף. לפני תחילת השימוש בתרופה זו, חשוב לקבל את כל המידע המקיף, להבין מדוע אנשים פונים לטיפול זה, את היתרונות הקשורים לזריקות אלו, שיטות חלופיות לטיפול במשקל עודף, והסכנות הנשקפות מע

מדריך מושלם: בחירת ציוד הכרחי להכנת נרות איכותיים

פתיחת אמנות יצירת הנרות דומה לאימוץ מלאכה נצחית, מגדלור של מסורת וחדשנות שהאיר את ההיסטוריה האנושית. יציאה לעולם ייצור הנרות דורשת לא רק קורטוב של יצירתיות, אלא ארסנל מאובזר היטב המותאם ליצירת הלהבה המושלמת. דמיינו שאתם בוחשים בים מותך של שעווה, מחדירים בו תמציות המזכירות את שדות הגליל הריחניים, וצופים ביצירה שלכם מטילה זוהר חם בין כותלי בית ירושלמי נעים. זו לא רק פעילות; זהו ריקוד עדין של דיוק, סבלנות ונגיעה של הרוח הייחודית שלך.