לא רק שיפור סיכויי הזכייה בלוטו: סופר ווין מפרטים על נוחות השיטה שלהם

קאנבה

מי לא רוצה לזכות בלוטו? אבל לחלק מהאנשים המחשבה על מילוי הטפסים בחוץ בדוכני הפיס, בחורף הגשום או בקיץ הלוהט, יכולה להיות חוויה לא סימפטית כלל. בדיוק למצבים אלו, חברת סופר ווין מציעה לכם להשתתף בהגרלות הלוטו בנוחות מביתכם, ולהוסיף על כך את השיטה הייחודית של החברה, הכוללת שליחה קבוצתית של טפסים, יחד עם נוסחה של מילוי המספרים בצורה אסטרטגית ייחודית על ידי מומחים.

 

סופר ווין, היא החברה הוותיקה והמקצועית בתחומה,  וכבר משנת 2009 משפרת את סיכויי הזכייה של לקוחותיה. צוות החברה הוא בעל ניסיון רב וכולל אנשי מקצוע מתחומי מחשוב, בקרה וסטטיסטיקה. החברה מספרת כי השיטה בזכות השיטה הייחודית, יש ביכולתה להעלות את הסיכוי לקלוע למספרים הנכונים בהגרלות הלוטו. בסופר ווין מסבירים: "אנחנו עובדים ללא הפסקה על שיפור הסיכויים של לקוחותינו לזכות בהגרלות הלוטו, ועל שיפור ושדרוג השיטה שלנו והמערכות שלנו בשביל נוחות ורווחת לקוחותינו".

 

כמה מהירה השיטה שלכם, האם ניתן לראות תוצאות מיידיות?

קאנבה

"השיטה שלנו הוכחה ביכולת שלה להביא תוצאות, אך היא לא פועלת כבמטה קסם ולא מבטיחה זכייה מיידית בלוטו". סופר ווין מסבירים בפירוט על כך: "בשביל לראות את תוצאות השיטה שלנו, צריך להבין כי השיטה לא מבטיחה שמחלקת הזכיות תתקשר  יום למחרת ההצטרפות לקהל לקוחותינו. צריך להיעזר במעט סבלנות והתמדה. בסוף הזמן הוא מה שנותן לכוח הסטטיסטי של השיטה לפעול  ולהביא ללקוחות שלנו זכיות.

 

נדבך נוסף בשיטה על פי סופר ווין היא היכולת לשלוח טפסים באופן קבוצתי: "שליחת טפסים קבוצתית היא דרך המאפשרת השתתפות בהגרלות באמצעות שליחה של טפסים מרובים ומגוונים לכיסוי מרבי של צירופים, בצורה כזאת שהלקוחות שלנו בעצם מכסים אחד בשביל השני מספרים ומגדילים את הסיכוי של כל אחד ושל הקבוצה לזכות".

 

סופר ווין מסבירים כי יש לשליחה קבוצתית יש שני יתרונות: "הראשון הוא הגדלת סיכויי הזכייה בעזרת שליחה של צירופים רבים, עם עלויות השתתפות מינימליות והיתרון השני הוא האפשרות לשלוח כמות גבוהה של טורים, במחיר זול יחסית, דבר שמגדיל גם הוא את הסיכויים של הלקוחות לתפוס מספרים ולזכות בפרסים".

 

מה הלקוחות מספרים עליכם? האם הם מרוצים?

קאנבה

"מטרתנו והמנטרה שלנו לגבי השירות, היא לתת לכל לקוח סופר חוויה", אומרים בסופר ווין ומוסיפים: "כל אחד ואחת מלקוחותינו זוכים ליחס אישי , אדיב ושקוף. כל המידע על ההגרלות והטפסים בהן הלקוח משתתף, יחד עם המספרים שמופיעים בהם, נמצאים באתר שלנו ונגישים בכל רגע, זמן ומקום. כמובן שהאתר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר והמידע של הלקוחות מוגן לחלוטין". בסופר ווין מסבירים כי ניתן למלא את הטור האישי דרך האינטרנט בקלות ובמהירות ולראות ולקבל עדכונים על זכיות.

 

סופר ווין מוסיפים על החוויה של לקוחותיהם לא מסתכמת רק בנוחות הנגישות למידע ושליחת טפסים מהבית, אלא גם בקשרים החברתיים ותחושת השייכות שנוצרת כחלק מהשתייכות למועדון הלקוחות של החברה: זו תחושה של קהילה, אתם לא נמצאים לבד אצלנו כשאתם מחכים לזכייה הגדולה, אלא אתם חלק מקהילה עם עוד אנשים במועדון. אנשים שומעים אחד מהשני על הזכיות והציפיות וזה גורם להם להרגיש יותר טוב כשהם יודעים שהם חלק ממשהו גדול, בטח כאשר הם שומעים מלקוחות ותיקים  עד כמה השיטה טובה ועובדת ואת סיפורי הזכיות שלהם".

 

תוכלו לספר לנו על זכיות של לקוחותיכם?

קאנבה

"בוודאי, כמובן כי מפאת פרטיותם והרצון למנוע מהם הטרדה לא נוכל לחשוף את השמות של לקוחותינו, אבל לא מזמן לקוחה ותיקה שלנו זכתה ב-6000 ש"ח בהגרלה. לקוח אחר נוסף גם זכה וגם כמעט הפך למיליונר לאחר שניחש נכון חמישה מספרים וגם את המספר החזק. אותו לקוח שקל להפסיק את שירותי החברה, אך למזלו בחר להמשיך במסלול ולפני חודשיים התבשר על זכייה בפרס גדול".

 

סופר ווין מסבירים על סוגי הזכיות השונים: "בלוטו קיימים הפרסים גדולים של מיליונים שכולם מכירים מהפרסומות, אך ישנם גם פרסים של מאות אלפי שקלים, עשרות אלפים ואלפים. הזכיות הקטנות מוכיחות ללקוחות הרבה פעמים שמאוד שווה להתאזר בסבלנות ולהתמיד בדרך אל הזכייה המיוחלת". סופר ווין מסבירים כיצד הסבלנות משתלמת: "השיטה שלנו לבדה ללא אורך רוח וזמן לא תניב תוצאות. והיו לנו הרבה מקרים המוכיחים זאת של  לקוחות שלא היו סבלניים והרגישו שהשיטה לא עובדת ורצו לבטל, אבל לקראת סוף החוזה פתאום קיבלו רצף של זכיות שהוכיחו להם אחרת".

 

סופר ווין מסכמים ואומרים: אנחנו מקווים כל יום לשמוע שאחד מהלקוחות שלנו זכה באחד הפרסים הגדולים. כל זכייה של אחד מלקוחותינו, גדולה או קטנה,  מביאה  לנו אושר ושמחה, זו ההוכחה הכי גדולה בשבילנו, שהשיטה שלנו באמת  עובדת ומביאה ללקוחות שלנו תוצאות".

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

סוגי הלוואות לעסק שאתם צריכים להכיר

בעולם העסקים הדינמי, גישה לכלים הפיננסיים הנכונים יכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחה וצמיחה. הלוואות לעסקים, המותאמות לצרכים תפעוליים ספציפיים, יכולות לספק את ההון הדרוש לניהול תזרים מזומנים, לניהול מלאי, או אפילו להרחיב את היכולת התפעולית.

זריקות אוזמפיק לירידה במשקל: גישה חדשנית למאבק במשקל עודף

במרדף הבלתי פוסק אחר אסטרטגיות יעילות לירידה במשקל, זריקות אוזמפיק הופיעו כאופציה מבטיחה עבור אנשים המתמודדים עם משקל עודף. לפני תחילת השימוש בתרופה זו, חשוב לקבל את כל המידע המקיף, להבין מדוע אנשים פונים לטיפול זה, את היתרונות הקשורים לזריקות אלו, שיטות חלופיות לטיפול במשקל עודף, והסכנות הנשקפות מע

מדריך מושלם: בחירת ציוד הכרחי להכנת נרות איכותיים

פתיחת אמנות יצירת הנרות דומה לאימוץ מלאכה נצחית, מגדלור של מסורת וחדשנות שהאיר את ההיסטוריה האנושית. יציאה לעולם ייצור הנרות דורשת לא רק קורטוב של יצירתיות, אלא ארסנל מאובזר היטב המותאם ליצירת הלהבה המושלמת. דמיינו שאתם בוחשים בים מותך של שעווה, מחדירים בו תמציות המזכירות את שדות הגליל הריחניים, וצופים ביצירה שלכם מטילה זוהר חם בין כותלי בית ירושלמי נעים. זו לא רק פעילות; זהו ריקוד עדין של דיוק, סבלנות ונגיעה של הרוח הייחודית שלך.