עוברים דירה? ככה תארזו את התכולה

צילום:pixabay

הגיע הרגע לארוז את כל הציוד בבית, לקראת מעבר הדירה. אתם מלאים בהתרגשות, אך עם זאת לא בטוחים איך תצליחו לארוז את כל חפצי הבית. אריזת כל הציוד בבית היא בהחלט תהליך ארוך, אך בעזרת טיפים לאריזה נכונה, תצליחו לעשות זאת, ובגדול.

במאמר זה נציג בפניכם טיפים לאריזה נכונה, כזו שתסייע לכם גם באריזה עצמה, גם בהובלה, וגם בפריקה. כדאי להקדיש את הזמן לקרוא את הטיפים, ולעשות את הדברים בסבלנות, בצורה הנכונה, ובלי טעויות מיותרות.

היפטרו מציוד מיותר

ציוד מיותר היא אחת הרעות החולות של העידן המודרני. מחקרים מראים שאנחנו יכולים להסתפק ב-10% מהדברים שברשותנו. עם זאת, רובנו צוברים ואוגרים ציוד שמלווה אותנו לאורך שנים. בין אם מדובר בציוד סנטימנטלי, כמו התנ"ך שקיבלנו בהשבעה, ובין אם מדובר בספרים ואנציקלופדיות שצוברים אבק. זמן האריזה הוא זמן מצוין לסדר ומיון החפצים. אין טעם להשקיע אנרגיה באריזה הובלה ופריקה של ציוד שאין בו שימוש. כך תוכלו לתרום את הציוד, למכור אותו כדי להקל על הוצאות המעבר, ולהיכנס לדירה החדשה ברגל ימין, ללא חפצים מיותרים שתופסים מקום פיזי ונפשי.

לארוז עם ניילון בועות – פצפצים

אחד הטיפים היותר קלאסיים, הוא לארוז עם ניילון פצפצים, הידוע בכינויו ניילון בועות. למרות שזה אחד הטיפים המוכרים, רבים בוחרים דווקא "לחפף" שלב זה באריזה, מתוך מחשבה שבהובלה "יהיה בסדר", וממעיטים בכוחו של נייר הבועות.

בפועל, הפצפצים יכולים להציל לא מעט חפצים מסדק או אפילו שבר. יש לעטוף את החפציםהשבירים והעדינים בכמה שכבות נדיבות של ניילון בועות, ולסגור באמצעות סלוטייפ.

את החפצים יש לשים בארגז, ואותו לסמן בצורה ברורה "שביר". כך המובילים ידעו להיזהר עליו ולהניח אותו בעדינות. קיימים לא מעט אתרים שמציעים ציוד אריזה עד הבית או באיסוף עצמי, של פצפצים, קרטונים איכותיים, סלוטייפ, ואפילו סכין יפנית.

ארזו לפי חדרים יחד עם הילדים

במידה ויש לכם ילדים, זה הזמן לרתום את כולם, ולהסביר להם שתהליך האריזה הוא משהו שכולם צריכים לקחת בו חלק. עודדו אותם להיפטר מציוד שאין בו צורך, ולסייע באריזה.

ניתן לשים מוזיקה, ולארוז ביחד כל המשפחה ולבלות זמן איכות. האריזה לפי חדרים היא טיפ שבהחלט משנה חיים – הקצו לכל חדר בבית החדש מספר. כל ארגז מסומן במספר של החדר אליו הוא מיועד. מבעוד מועד, הכינו דפים עם מספרים על כל חדר. כך המובילים יוכלו להניח כל ארגז במקום הייעודי לו, מה שיקל עליכם את הפריקה, ויחסוך המון בלגן, כאב ראש, סחיבות של ארגזים, וחיפושים.

הכינו ארגז לימים הראשונים

תהיה זו טעות לחשוב שתפרקו את הציוד על ההתחלה. אחרי המעבר לוקח כמה ימים להתאפס, ולהתחיל לפרוק את כל הארגזים. חשוב שיהיו ארגזים שהם לימים הראשונים, ויהיו בסימון כלשהו.

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה – אתם מחפשים אחר מחבת להכין חביתה לילדים בין הארגזים השונים, וצריכים לפתוח ארגז ספרים, ארגז בגדים, עד שתמצאו את הארגז הנכון. הכנה מראש של "הארגזים הדחופים" תסייע לכם להתאקלם במהירות. ניתן לאחסן בהם ציוד בישול, מקלחת, ובגדים לכל בני המשפחה.

כדי לסמן אותם, ניתן להיעזר בנייר דבק צבעוני, שגם אותו ניתן להזמין מראש באמצעות שירות חומרי אריזה. כך תוכלו לדעת למשל שהארגזים עם נייר כתום יהיו דחופים, ארגזים עם נייר דבק כחול מוקצים לחדר הילדים, וכן הלאה.

קחו את הזמן לארוז את הציוד בסבלנות, וחשבו על הפרטים הקטנים. בהצלחה!

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

סוגי הלוואות לעסק שאתם צריכים להכיר

בעולם העסקים הדינמי, גישה לכלים הפיננסיים הנכונים יכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחה וצמיחה. הלוואות לעסקים, המותאמות לצרכים תפעוליים ספציפיים, יכולות לספק את ההון הדרוש לניהול תזרים מזומנים, לניהול מלאי, או אפילו להרחיב את היכולת התפעולית.

זריקות אוזמפיק לירידה במשקל: גישה חדשנית למאבק במשקל עודף

במרדף הבלתי פוסק אחר אסטרטגיות יעילות לירידה במשקל, זריקות אוזמפיק הופיעו כאופציה מבטיחה עבור אנשים המתמודדים עם משקל עודף. לפני תחילת השימוש בתרופה זו, חשוב לקבל את כל המידע המקיף, להבין מדוע אנשים פונים לטיפול זה, את היתרונות הקשורים לזריקות אלו, שיטות חלופיות לטיפול במשקל עודף, והסכנות הנשקפות מע

מדריך מושלם: בחירת ציוד הכרחי להכנת נרות איכותיים

פתיחת אמנות יצירת הנרות דומה לאימוץ מלאכה נצחית, מגדלור של מסורת וחדשנות שהאיר את ההיסטוריה האנושית. יציאה לעולם ייצור הנרות דורשת לא רק קורטוב של יצירתיות, אלא ארסנל מאובזר היטב המותאם ליצירת הלהבה המושלמת. דמיינו שאתם בוחשים בים מותך של שעווה, מחדירים בו תמציות המזכירות את שדות הגליל הריחניים, וצופים ביצירה שלכם מטילה זוהר חם בין כותלי בית ירושלמי נעים. זו לא רק פעילות; זהו ריקוד עדין של דיוק, סבלנות ונגיעה של הרוח הייחודית שלך.