עמותת משאלות למען ילדים חולים: הכירו את הארגון שמגשים חלומות

קרדיט תמונה: pixabay

לכל ילד יש משאלה, ולילדים חולים יש משאלה אחת נוספת – להבריא ולחזור לחיים נורמליים. אחת העמותות הדואגת להגשמת המשאלות של ילדים חולים היא עמותת משאלות, הפועלת משנת 2015 כדי לעזור לילדים ולמשפחות מכל הארץ. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על העמותה הזאת

עמותת משאלות פועלת להגשים את המשאלה של כל ילד

עמותת משאלות נוסדה בשנת 2015 במטרה להיות כתף תומכת לכל ילד חולה ולמשפחתו ולעזור להם להגשים את המשאלות הכמוסות ביותר שלהם. לכל ילד יש חלום משלו, וזהו החזון של העמותה לאפשר לילדים החולים, המתמודדים עם שגרת חיים קשה ומסובכת, לחייך ולשמוח גם בזמנים הקשים.

לפניכם כמה דוגמאות לפעילויות שארגנה עמותת משאלות למען הילדים ומשפחותיהם:

  • מסיבת חנוכה בקריית מוצקין – ילדי החינוך המיוחד בקריית מוצקין נהנו ממסיבה חגיגית לכבוד חג החנוכה. באירוע זה ראש העיר הדליק נר שלישי של חנוכה, והילדים נהנו ממאכלי חנוכה טעימים, ממופע להטוטים צבעוני ומיוחד ומפעילות עם אומן בלונים מקצועי.
  • טיפול בעזרת בעלי חיים ל-3 אחים על הספקטרום האוטיסטי – עמותת משאלות סייעה למשפחה ממרכז הארץ שיש לה 3 ילדים אוטיסטים. הילדים הגיעו לחווה טיפולית מנוסה בתחום, ונהנו מפעילות מיוחדת עם בעלי חיים שעזרה להם להתמודד עם מצבם.
  • שמואל חוגג בר מצווה – שמואל, צעיר מירושלים שיש לו תסמונת דאון, זכה לחגוג מסיבת בר מצווה בלתי נשכחת בזכות עמותת משאלות.

עמותת משאלות עוזרת לילדים החולים

החזון של עמותת משאלות הוא להגשים את החלומות של הילדים. חוץ מזה, הם פועלים למען הקהילה בעוד כמה מישורים:

  • ימי כיף ונופש לילדים ולמשפחה – חברי עמותת משאלות מקיימים ימי כיף ונופש לילדים החולים ולמשפחותיהם, מתוך ידיעה שבילוי שכולו הנאה יכול לעזור מאוד לבריאות הנפשית ולמורל של כל המעורבים. בבילויים האלו כולם יכולים לשכוח לכמה זמן מכל הקשיים, מהביקורים התכופים בבתי החולים ומהזמנים הלא נעימים, וליהנות משלל פעילויות כיפיות. כמו כן, אם יש ילד שחולם לצאת לחופשה בארץ, העמותה מאפשרת להם בשיתוף פעולה עם המלונות המוכרים בארץ ליהנות מהחופשה שמגיעה להם.
  • חלוקת מזון לנזקקים – לפעמים המשפחות נקלעות למצוקה בעקבות המצב שהן נמצאות בו, ומתנדבי העמותה דואגים לאסוף מצרכים ולהגיע אל המשפחות כדי שכולם יהיו שבעים ושמחים. עמותת משאלות עוזרת גם לניצולי שואה הזקוקים למזון, ולכל מי שפונה אליהם בבקשת עזרה.
  • עזרה במימון הטיפולים והמחקר – עמותת משאלות עוזרת למשפחות במצוקה לממן את הטיפולים הנדרשים, וגם תורמת למחקר שאמור לעזור בעתיד לאנשים ולילדים רבים ולמצוא פתרונות חדשים ויעילים לטיפול במחלות.

מעוניינים להצטרף לעשייה? בואו להתנדב בעמותת משאלות

עמותת משאלות מפעילה מתנדבים רבים בכל רחבי הארץ כדי להגיע לכל הילדים החולים ולמשפחותיהם, וגם אתם יכולים להצטרף לעשייה בעצמכם ולהתנדב בשם העמותה למען הקהילה. כמו כן, אתם יכולים לחבר בין העמותה לאנשים מפורסמים ולהיות אנשי הקשר שלה, לאסוף ולחלק סלי מזון או לתרום תרומה כספית כדי שהיא תוכל להמשיך ולהגשים את המשאלות והחלומות של הילדים.

סיכום

עמותת משאלות פועלת משנת 2015 כדי להגשים את המשאלות והחלומות של ילדים חולים רבים בארץ. העמותה מגשימה מגוון משאלות כמו פגישות של הילדים עם מפורסם, חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת, טיול בארץ ועוד, וגם מחלקת סלי מזון לנזקקים ומפעילה ימי כיף למען הילדים החולים ומשפחותיהם.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

סוגי הלוואות לעסק שאתם צריכים להכיר

בעולם העסקים הדינמי, גישה לכלים הפיננסיים הנכונים יכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחה וצמיחה. הלוואות לעסקים, המותאמות לצרכים תפעוליים ספציפיים, יכולות לספק את ההון הדרוש לניהול תזרים מזומנים, לניהול מלאי, או אפילו להרחיב את היכולת התפעולית.

זריקות אוזמפיק לירידה במשקל: גישה חדשנית למאבק במשקל עודף

במרדף הבלתי פוסק אחר אסטרטגיות יעילות לירידה במשקל, זריקות אוזמפיק הופיעו כאופציה מבטיחה עבור אנשים המתמודדים עם משקל עודף. לפני תחילת השימוש בתרופה זו, חשוב לקבל את כל המידע המקיף, להבין מדוע אנשים פונים לטיפול זה, את היתרונות הקשורים לזריקות אלו, שיטות חלופיות לטיפול במשקל עודף, והסכנות הנשקפות מע

מדריך מושלם: בחירת ציוד הכרחי להכנת נרות איכותיים

פתיחת אמנות יצירת הנרות דומה לאימוץ מלאכה נצחית, מגדלור של מסורת וחדשנות שהאיר את ההיסטוריה האנושית. יציאה לעולם ייצור הנרות דורשת לא רק קורטוב של יצירתיות, אלא ארסנל מאובזר היטב המותאם ליצירת הלהבה המושלמת. דמיינו שאתם בוחשים בים מותך של שעווה, מחדירים בו תמציות המזכירות את שדות הגליל הריחניים, וצופים ביצירה שלכם מטילה זוהר חם בין כותלי בית ירושלמי נעים. זו לא רק פעילות; זהו ריקוד עדין של דיוק, סבלנות ונגיעה של הרוח הייחודית שלך.