קונסולות לבית – איך לעצב וליהנות גם מפונקציונליות

תמונת קיר

אומנות עיצוב הפנים היא תרגיל באיזון בין פונקציונליות ואסתטיקה. ריהוט ספציפי שמדגים את ההרמוניה הן קונסולות איכותיות ומעוצבות. לעתים קרובות, יש לאלו כמה תפקידים הל מהצעת שטח אחסון נוסף ועד לכך שהן למעשה משמות בתור פלטפורמה לפריטים הדקורטיביים השונים או פשוט לאחסון פריטים אלו ואחרים. מיד תגלו איך לעצב באמצעות הקונסולות את הבית, ולמה הן בעצם יכולות להפוך מרהיט עיצובי גם לפונקציונלי שלא תוכלו בלעדיו.

 

קונסולות לבית – כך תבחרו אותן בצורה מושלמת

הגעתם לרגע המרגש בו אתם בוחרים ריהוט חדש לבית. ללא ספק קונסולות לבית הן ריהוט איכותי שמתאים גם לעיצוב, וגם לאחסון. איך תבחרו אותן נכון? יש לכך חשיבות גבוהה מאד. זה הזמן גם להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, וללא קשר, הנה כמה טיפים לבחירה נכונה ומותאמת:

  • תמדדו נכון

חשוב שתמדדו את החלל שבו ימוקם הרהיט. וודאו שהגובה, הרוחב והעומק עומדים ביחס לחדר ולריהוט אחר שנמצא בו כראוי.

  • בחרו חומרי גלם רלוונטיים

עץ, מתכת או זכוכית? לכל אחד יש השלכות אסתטיות משלו. קונסולות מעץ מציעות מראה מסורתי וחמים בעוד שזכוכית או מתכת יכולים לתת טוויסט מודרני.

  • צרכי האחסון שלכם, מהם?

חשבו על מה אתם מתכננים לאחסן בתוך הקונסולות. ישנן קונסולות שאפשר לעצב באופן ייחודי כך שאפשר יהיה לאחסן בהם כמות מסוימת של פריטים.

 

קונסולות לבית – הרבה יותר מבחירה קלילה של ריהוט

בחירת קונסולות לבית היא הרבה יותר מחיפוש אחר פריטה אחסון נוסף או רהיט שיתאים אל אותן תמונות קיר חדשות שרכשתם. מדובר בשיפור הנרטיב העיצובי של חללי המגורים שלכם. עם בחירה המותאמת אישית וסגנון יצירתי, הקונסולה שלכם יכולה להפוך מיצירה פשוטה או רהיט פשוט ללב הבית. הבית שלכם הוא השתקפות הנפש, ההתבטאות היצירתית שלכם והמקום הבטוח בו אתם מרגישים בנוח לבחור כל רהיט באופן מוקפד, ייחודי ומיוחד.

כדאי להשקיע זמן ומחשבה בבחירת קונסולות. פריט זה לא רק משרת צרכים פרקטיים, אלא גם בעל פוטנציאל להפוך לריהוט אסתטי ועיצובי באווירה הכללית של הבית שלכם, או של בית העסק במידה ובחרתם בקונסולה אל בית העסק.

 

אם אתם זקוקים להכוונה, תמיד יש לכם עם מי לדבר

כל בחירה של ריהוט לבית מאפשרת לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום זה. חשוב רק לבחור אם כן את אנשי המקצוע הטובים ביותר. חשוב שתהיה לכם הכוונה נכונה, הנחייה, סיוע בעיצוב וטיפים וכמובן, אחריות על המוצרים ועל התקנתם.

חברת מג'יק מומנטס היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הריהוט, אבזור שיווק מוצרי נוי ועיצוב הבית. לחברה וותק משנת 2003 בתחום זה. החברה מעניקה שירות אדיב, סבלני ומכיל לצד מקצועיות ברמה גבוהה ונמצאת כאן עבורכם לעיצוב ובחירת הפריטים הטובים ביותר לכם, ובהתאמה אישית. אתם מוזמנים להכנס כבר עכשיו להתחיל לעצב את הבית או המשרד עם המוצרים שנבחרו בקפידה ובאיכות גבוהה, במיוחד בשבילכם. חומרי גלם איכותיים, מוצרים העומדים בתקנים המחמירים ביותר והכי חשוב, אהבה לאדם ולמקצוע. כי הגשמת החלום שלכם היא הזכות שלנו. הכנסו כבר עכשיו ובחרו את העיצוב שתמיד חלמתם עליו.

תמונת קיר

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

סוגי הלוואות לעסק שאתם צריכים להכיר

בעולם העסקים הדינמי, גישה לכלים הפיננסיים הנכונים יכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחה וצמיחה. הלוואות לעסקים, המותאמות לצרכים תפעוליים ספציפיים, יכולות לספק את ההון הדרוש לניהול תזרים מזומנים, לניהול מלאי, או אפילו להרחיב את היכולת התפעולית.

זריקות אוזמפיק לירידה במשקל: גישה חדשנית למאבק במשקל עודף

במרדף הבלתי פוסק אחר אסטרטגיות יעילות לירידה במשקל, זריקות אוזמפיק הופיעו כאופציה מבטיחה עבור אנשים המתמודדים עם משקל עודף. לפני תחילת השימוש בתרופה זו, חשוב לקבל את כל המידע המקיף, להבין מדוע אנשים פונים לטיפול זה, את היתרונות הקשורים לזריקות אלו, שיטות חלופיות לטיפול במשקל עודף, והסכנות הנשקפות מע

מדריך מושלם: בחירת ציוד הכרחי להכנת נרות איכותיים

פתיחת אמנות יצירת הנרות דומה לאימוץ מלאכה נצחית, מגדלור של מסורת וחדשנות שהאיר את ההיסטוריה האנושית. יציאה לעולם ייצור הנרות דורשת לא רק קורטוב של יצירתיות, אלא ארסנל מאובזר היטב המותאם ליצירת הלהבה המושלמת. דמיינו שאתם בוחשים בים מותך של שעווה, מחדירים בו תמציות המזכירות את שדות הגליל הריחניים, וצופים ביצירה שלכם מטילה זוהר חם בין כותלי בית ירושלמי נעים. זו לא רק פעילות; זהו ריקוד עדין של דיוק, סבלנות ונגיעה של הרוח הייחודית שלך.