בניית אתרים בצפת לחוויית משתמש אופטימלית

pexels-canva-studio-3194518

אחד המונחים הבולטים בתחום בניית האתרים בשנים האחרונות הוא חוויית משתמש – User eXperience, ובראשי תיבות: UX (לפעמים ניתן להיתקל גם במונח UI – כלומר, User Interface, ובעברית ממשק משתמש). ה-UI הוא חלק מ-UX, ובכל מקרה המהות החשובה היא הצורך לבנות אתר שיותאם באופן מושלם לציפיות, לרצונות ולצרכים של הגולשים שיגיעו אליו. בהתאם כל חברת בניית אתרים בצפת שמכבדת את עצמה מקדישה זמן רב עוד לפני הבנייה בפועל למלאכת התכנון.

שלב I – להכיר את המשתמשים

כדי להבטיח בניית אתר בצפת שמספק חוויית משתמש מיטבית, כדאי כמובן קודם כל להכיר את המשתמשים. ככל שהמחקר לגביהם יהיה מקיף יותר, אפשר יהיה להתאים טוב יותר את האתר אל הגולשים שצפויים להגיע אליו ובפרט אלה שאנחנו באמת רוצים להרשים ולהניע לפעולה.

בין הפרטים שכדאי לדעת אודות קהל היעד: גילאים, מגדר, סטטוס משפחתי, מצב תעסוקתי, בחלק מהמקרים גם אזור גיאוגרפי, השכלה, תחומי עניין, מצב סוציואקונומי, העדפות צרכניות, הצורך שעבורו הם מחפשים למעשה מענה, חסמים אפשריים בדרך לפעולה, ועוד.

רק לאחר שמושלם חקר מעמיק זה אפשר לעבור לשלב הבא של בניית אתרים בצפת והוא התכנון.

שלב II – תכנון חוויית המשתמש הנכונה

חוויית משתמש מוצלחת באמת היא כזו שמספקת לגולשים הרלוונטיים תשובות מקיפות ומדויקות לשאלות שמעסיקות אותם, במינימום זמן ומאמץ מבחינתם. בהתאם חובה להקפיד על אתר שמציג מידע אמין, עדכני ובעל ערך מוסף אמיתי, בפורמטים שונים – טקסטים, תמונות, קבצי סאונד אם יש בכך צורך, אינפוגרפיקות קלות להבנה, אלמנטים אינטראקטיביים, שאלונים, סרטונים ועוד.

עוד דגש חשוב הוא הניווט. בהקשר זה כדאי לזכור שתשומת הלב של כולנו מוסחת בקלות, ובפרט כשאנחנו גולשים ברשת, ולכן רק אתר שמוביל את המשתמשים בו ליעדם במהירות ובלי שיצטרכו לחפש את מבוקשם זמן רב הוא אתר שמניב מקסימום תועלת.

המרכיב השלישי של UX במסגרת בניית אתרים בצפת הוא השפה הוויזואלית. בפרט חשוב לייצר אחידות עם השפה שבה משתמש העסק במקומות אחרים – ברשתות חברתיות, במשרד, בעיצוב האריזות וכו'.

שלב III – העלאת תכנים איכותיים ובדיקות מקדימות

השלב השלישי והאחרון של בניית אתרים בצפת עם חוויית משתמש מוצלחת במיוחד הוא העלאת התכנים הרלוונטיים לאתר, בהתאם לכללים הנ"ל ובפרט מבנה חכם שמבטיח ניווט אינטואיטיבי. חשוב לוודא שגם חוויית המשתמשים בסלולר תהיה לא פחות ממצוינת וזאת משום שבימינו חלק משמעותי מנפח הגלישה מתבצע דרך הסמארטפונים.

עוד פעולה הכרחית לפני העלאת האתר לאוויר היא בדיקות מקדימות במטרה לאתר באגים או דברים שלא עובדים בדיוק כפי שתוכנן ושעלולים לפגוע בחוויה של הגולשים. הצוות המנוסה מאוד של משרד פרסום ירדן דיגיטל אמון על ביצוע כל השלבים הנ"ל באופן המקצועי ביותר – והתוצאות בהתאם.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

זריקות אוזמפיק לירידה במשקל: גישה חדשנית למאבק במשקל עודף

במרדף הבלתי פוסק אחר אסטרטגיות יעילות לירידה במשקל, זריקות אוזמפיק הופיעו כאופציה מבטיחה עבור אנשים המתמודדים עם משקל עודף. לפני תחילת השימוש בתרופה זו, חשוב לקבל את כל המידע המקיף, להבין מדוע אנשים פונים לטיפול זה, את היתרונות הקשורים לזריקות אלו, שיטות חלופיות לטיפול במשקל עודף, והסכנות הנשקפות מע

מדריך מושלם: בחירת ציוד הכרחי להכנת נרות איכותיים

פתיחת אמנות יצירת הנרות דומה לאימוץ מלאכה נצחית, מגדלור של מסורת וחדשנות שהאיר את ההיסטוריה האנושית. יציאה לעולם ייצור הנרות דורשת לא רק קורטוב של יצירתיות, אלא ארסנל מאובזר היטב המותאם ליצירת הלהבה המושלמת. דמיינו שאתם בוחשים בים מותך של שעווה, מחדירים בו תמציות המזכירות את שדות הגליל הריחניים, וצופים ביצירה שלכם מטילה זוהר חם בין כותלי בית ירושלמי נעים. זו לא רק פעילות; זהו ריקוד עדין של דיוק, סבלנות ונגיעה של הרוח הייחודית שלך.

קונסולות לבית – איך לעצב וליהנות גם מפונקציונליות

אומנות עיצוב הפנים היא תרגיל באיזון בין פונקציונליות ואסתטיקה. ריהוט ספציפי שמדגים את ההרמוניה הן קונסולות איכותיות ומעוצבות. לעתים קרובות, יש לאלו כמה תפקידים הל מהצעת שטח אחסון נוסף ועד לכך שהן למעשה משמות בתור פלטפורמה לפריטים הדקורטיביים השונים או פשוט לאחסון פריטים אלו ואחרים. מיד תגלו איך לעצב באמצעות הקונסולות את הבית, ולמה הן בעצם יכולות להפוך מרהיט עיצובי גם לפונקציונלי שלא תוכלו בלעדיו.