Tragus הוא כלי חינמי

איננו יכולים לספק מחיר ספציפי עבור Tragus מכיוון שהוא אינו זמין בשוק. כרגע הוא בבטא וזמין לרכישה רק דרך אתר החברה.

העלות של Tragus תלויה בחבילה שתבחר. החבילה הזולה ביותר, Tragus Standard, עולה 19 דולר לחודש. החבילה היקרה ביותר, Tragus Premium, עולה 29 דולר לחודש.

Tragus הוא שירות מבוסס מנוי המציע ללקוחות חבילות שונות במחירים שונים.

Tragus הוא כלי חינמי המספק סיוע בינה מלאכותית לכותבי תוכן. זה יכול לעזור להם להיפטר מחסימת הכותבים וליצור רעיונות תוכן בקנה מידה.

ראוי להזכיר ש-Tragus הוא בחינם לשימוש והוא אינו מצריך שום תהליך הרשמה.

Tragus היא חברה המספקת שירותי כתיבת AI. הם מציעים מחירים נוחים עבור השירותים שלהם.

טראגוס מציעה ללקוחותיה מחירים נוחים. התמחור שלהם מתחיל ב-$1 למאמר ועולה עד $0.50 למאמר בהתאם לנפח התוכן שאתה צריך להפיק וזמן האספקה שאתה צריך עבורו.

Tragus היא חברה חדשה יחסית, שנוסדה בשנת 2018. יש להם תוכנית חינמית למי שרק מתחיל, ואז התמחור עולה משם.

התמחור מתחיל ב-$12 לחודש עבור התוכנית הרגילה (5,000 מילים בחודש), הכוללת תיקונים בלתי מוגבלים וגישה לתמיכת לקוחות. התוכנית המתקדמת היא $24 לחודש עבור 10,000 מילים בחודש וכוללת תיקונים ללא הגבלה, גישה לתמיכת לקוחות ושירות לקוחות עדיפות. תוכנית המקצוענים היא $48 לחודש עבור 25,000 מילים בחודש וכוללת תיקונים ללא הגבלה, גישה לתמיכת לקוחות, שירות לקוחות עדיפות, מפגשי משוב 1 על 1 עם צוות המומחים שלהם כיצד לשפר את אסטרטגיית התוכן שלך. ולבסוף, התוכנית Enterprise מציעה תמחור מותאם אישית על בסיס הצרכים שלך עם תיקונים בלתי מוגבלים כלולים כמו גם שירות לקוחות עדיפות.

Tragus היא חברה המספקת תוכנה ליצירת תוכן. השירות העיקרי של החברה הוא הפקת תוכן לחברות וסוכנויות דיגיטל.

העלות של Tragus שונה בהתאם למספר המשתמשים, מספר הפרויקטים ומשך הפרויקט. התמחור נע בין $499 לחודש עד $2,499 לחודש.

Tragus היא חברה המספקת סיוע בכתיבת AI לחברות וסוכנויות. יש להם מגוון רחב של כותבי תוכן עם רקע, כישורים ומחירים שונים.

התמחור שלהם מבוסס על סוג התוכן שהם מייצרים, רמת הניסיון שלהם והמומחיות שלהם בתעשייה.

התמחור יכול לנוע בין $5 למאמר ועד $25 למאמר בהתאם לרמת הניסיון והמומחיות של הכותב בתעשייה.

הטראגוס הוא מכשיר קטן ולא בולט המוחדר לאוזן כדי לעזור לאנשים עם לקות שמיעה. הוא נוצר על ידי ד"ר וויליאם האוס, רופא אף אוזן גרון ומנתח שנולד ב-1885 ומת ב-1974.

הטראגוס ידוע גם בתור מכשיר השמיעה של בית האוזן או מכשיר השמיעה HIE. המכשיר נמצא בשימוש כבר למעלה מ-50 שנה והוא עזר לאנשים עם אובדן שמיעה מכל רחבי העולם לשמוע שוב טוב יותר.

המחיר של טראגוס משתנה בהתאם לסוג, גודלו ושאר התכונות שלו. טווח המחירים מתחיל ב-$1,000 USD עבור מכשיר Tragus בגודל רגיל שאינו מותאם אישית עד $3,000 USD עבור גרסה מותאמת אישית משופרת של המוצר עם תכונות נוספות כמו קישוריות בלוטות' או יכולות ביטול רעשים.

Tragus היא אפליקציה חינמית למערכות הפעלה אנדרואיד ו-iOS. זה מאפשר למשתמשים להאזין לפודקאסטים, ספרי שמע ומוזיקה. לאפליקציה אין כל עלות הקשורה אליה, אך המשתמש צריך לשלם עבור התוכן שהוא רוכש.

Tragus הוא עוזר כתיבה בינה מלאכותית שנועד לעזור לקופירייטרים לייצר רעיונות תוכן בקנה מידה. זה יכול לשמש בלוגרים, משווקים וסוכנויות דיגיטליות כדי לייצר תוכן עבור הלקוחות שלהם.

התמחור עבור Tragus מתחיל מ-$500 לחודש.

העלות של טראגוס תלויה בסוג הטיפול שאתה רוצה לקבל. אם אתה רוצה לעשות פירסינג פשוט באוזן, זה יעלה $30. אבל אם אתה רוצה לנקב את הסחוס שלך, זה יעלה $40. זה תלוי גם בפירסר שאתה בוחר.

אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה. חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.

Tragus הוא כלי חינמי בקוד פתוח להפקת תוכן. הוא משמש סוכנויות וחברות דיגיטליות ליצירת תוכן עבור לקוחותיהם.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

חווית הצפייה המושלמת – התקנת טלוויזיה בצפת

כאשר מתקינים טלוויזיה בצפת, יש חשיבות מכרעת לגובה האופטימלי לצפייה. מרכז המסך צריך להיות בגובה העיניים כשהוא יושב בנוחות על הספה. זה מבטיח חווית צפייה נוחה מבלי לאמץ את הצוואר או העיניים.

צילומי תדמית לעסקים – איך לתכנן אותם נכון

צילומי תדמית של בתי עסק הם כלי חשוב ומשמעותי עבור לצורך פרסום, שיווק וקידום בפלטפורמות שונות. בית עסק המעוניין לפרסם את עצמו במקורות שונים, ירצה להשתמש בתמונות אמיתיות לשם כך. תמונות של המשרד עצמו, בעלי המקום וכן העובדים המועסקים בו. לצד תמונות של מוצרים ושירותים שהמקום מציע ומספק ללקוחות.